wtorek, 5 listopada 2013

Przepraszam!

              Jeżeli ktoś jeszcze to czyta, muszę coś wyjaśnić. To nie ma sensu. Nie będę kontynuowała tego opowiadania. Zrobiłam zbyt dużą przerwę w pisaniu spowodowaną przez brak czasu i problemy z kompem. Przepraszam, ale to opowiadanie się skończyło. Nawet nie mam co do niego pomysłu. Zostaje tylko pytanie: Co z blogiem? Usuwać go, czy pozostawić, jak chcecie? W każdym razie mam pomysł na lepszego, bardziej dokładnego bloga niż ten, ponieważ w tym ... Były zbyt wielkie braki. To wszystko toczyło się zbyt szybko, zapomniałam ,że ona ma 17 lat i musi chodzić do szkoły i załatwiłam to jakimś tam zwolnieniem... Do tego ten wątek kryminalny, chyba się dangera za dużo naczytałam!
W każdym razie jeszcze dziś będzie nowy blog.
                                                                                             Żegnajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz